Duşta kendi kendimle oynarken çalan kapı ziliyle sinirlendim, tam zevke gelirken, orgazm olacakken, rahatsız edilmiştim. Bornozumu giyip kapıyı açtığımda, yeni evli kapı komşumu gördüm.

Kocasıyla kavga ettiği için konuşmaya ihtiyacı olan komşum, beni banyoda rahatsız etiği için özür üstüne özür diliyordu, çok geçmeden kadını içeri aldım.

Salona geçtik, kırık kalpli konuğuma şarap ikram ettim, birden bire ağlamaya başlayan komşuma sarılıp teselli etmeye çalışırken, memelerim dışarı taştı.

Az önce ağlayıp zırlayan kadının göğüslerime bakıp neşelendiğini fark ettim, beni süzüyor, gözlerini açılan memelerimden alamıyordu.

Aniden beni öpüp memelerimi avuçlamaya başlayan kadınla şehvetli bir sevişmeye başladık. Beni çırılçıplak soyup, amımı okşamaya başlayınca büyük bir haz duymaya başladım.

Komşum, dilini, parmağını defalarca bana sokup çıkarıyor, beni zevkten deli ediyordu.

Hayatımda ilk defa lezbiyen seksi yapmama rağmen, kısa zamanda inleyerek, haykırarak, sarsılarak orgazma ulaşmıştım.

Yan yana uzanıp okşamaya başladığım seksi hatunla yeniden sikişmek istediğimi söylediğimde, kapımı zırt pırt çalıp benimle düzüşmeye geleceğini söylemişti.